Po otrzymaniu przesyłki, dajemy Ci nie 14 a 30 dni na ewentualny zwrot towaru.
Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji bezpłatnego zwrotu lub odesłać towar samemu.
Jak skorzystać z opcji bezpłatnego zwrotu?
- Skontaktuj się z nami mailowo sklep@autobuty.pl lub telefonicznie +48 (12) 211 42 43
- Nasze biuro obsługi klienta, uzgodni z Tobą wszystkie szczegóły i zamówi kuriera po odbiór towaru pod ustalony z Tobą adres.
- Do przesyłki dołącz kopię dowodu zakupu (rachunek lub faktura VAT) + wypełnione oświadczenie o odstąpieniu.
- Pamiętaj, że zwracany produkt nie może być używany i zniszczony.
- Cenę towaru zwrócimy w przeciągu 14 dni, od daty otrzymania przesyłki.
- W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo sklep@autobuty.pl lub telefonicznie +48 (12) 211 42 43 .
Jak odesłać towar samemu?
- Pobierz i wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Odeślij produkt na adres podany w formularzu zwrotu.
- Do przesyłki dołącz kopię dowodu zakupu (rachunek lub faktura VAT) + wypełnione oświadczenie o odstąpieniu.
- Pamiętaj, że zwracany produkt nie może być używany i zniszczony.
- Cenę towaru zwrócimy w przeciągu 14 dni, od daty otrzymania przesyłki.
- W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo sklep@autobuty.pl lub telefonicznie +48 (12) 211 42 43 .
W jaki sposób wysłać wymieniany lub zwracany towar?
Towar może zostać do nas wysłany każdym rodzajem transportu, jednak zalecamy wysyłkę kurierem lub przesyłką rejestrowaną (poleconą), aby towar dotarł szybko i bezpiecznie.